2015. február 4., szerda

Travel through light

Ez az utolsó hetem a vizsgaidőszakból, amit gyakorlatilag egy az egyben imádtam. És félelemmel tekintek a szorgalmi elé, de nem baj, már csak fél év, és túl leszünk a felén, és már mindjárt tavasz, és bár semmit nem fogunk látni belőle, mert állandóan az épületben leszünk, azért jobb lesz, nem? :)
Ma megint takarítottam. Az együttélés egyik fantasztikus szépsége, hogy bár kitakarítom a fürdőt nem kevés idő alatt, egy hét után ugyanolyan - na jó, nem ugyanolyan, de hasonlóan kellemetlen - állapot uralkodik. Most a szobám takarítottam ki egy kicsit. Ideje volt: már mindjárt egy éve, hogy itt lakom! (És még mindig imádom, és a szobám is kezd barbisabb lenni. :))
Arra gondoltam, hogy írok egy kicsit J-ről, de nem nagyon fogok tudni. Tőle jön a takarítási láz fele. A másik fele magamtól, meg attól, hogy besokalltam. Hátpersze.
Nehéz leírni a többit, még ha te nem is ismered. :) Ez nem így működik. ^^
Holnap nem tervezek kimozdulni az ágyamból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése