2011. július 2., szombat

Körülöttem a világ

Hangos és nyüzsög, de most éppen nem zavar. Reggel még zavart, mármint tizenegytől, amikor felkeltem, mondjuk egyig, aztán sikerült helyre rázódnom, J-nek hála, meg a szép új körömlakkjaimnak. Imádom őket. A Cipőről meséltem már? Nem baj, majd megmutatom. :)
Szóval most hideg van, de ablak nyitva - nózi hideg, de mindjárt jól befekszem a kis fotelkámba, magamra a pihepuha plédemet és True Blood és könyv. Relax, nagyon komoly. És csiripelek is, hogy minél lejjebb kerüljön az a hülye liliom, mert hát utálom szegényt. :)

Az igazi problémám viszont ebben a nyüzsgő világban a következő: két hetem van, hogy ideális évfordulós, majd szülinapi ajándékot találjak, neem, nem a szüleimnek. G-nek. Ez lesz a második évünk együtt és tavaly nem volt ilyen para, akkor letudtam mindkettőt egy Hegyalja programmal, de most kéne valami aranyos, megindító, könnyfakasztó cukiság. Tud bárki bármit ajánlani? :S

Írok még, relaxból, liliomtiprásból. (Ez volt kérem a szóvicc.) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése