2012. február 23., csütörtök

Kézigránát


A körmöm megnőtt, helyette lerágtam az összes bőrt a számról. Az iskolaundorom továbbra is mérhetetlen, a próbáknak még csak a gondolatát is utálom, a rendező úgy is idegesít, hogy ott sincs (és holnap órám van vele! ><), szöveget nem tanulok, bemondtam az unalmast. A párom hozzáállása is is idegesít. És el akarják venni a hosszú hétvégém, minden áron. Nehéz, nagyon nehéz. De van szép zeném, kispárnám, és ma egy angyal még keksztekercset is hozott nekem, ő gyártotta. ^.^
Holnap kocsonyafesztivál, nekem pedig veszettül szükségem van egy nagy csajos beszélgetésre. Csak bízni nem tudok benne.
A perverzióimat mostanában Molyon vezetem le hallatlan lelkesedéssel, nagyon élvezem. ^^
Ugye, Téged azért elkaptak a napsugarak már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése