2013. április 17., szerda

Indiánlány

Nincs első két órám, miért is ne blogolnék tanulás helyett. Muszáj elmondanom, hogy igen, tavasz van. Nagyon szeretem, de félek örülni neki, mert félek, hogy ha kimondom, hogy süt a nap, az egyszerre elmegy. És majdnem biztos vagyok benne, hogy ez a tavasz nagyon rövid lesz, mert ballagásra, érettségire bizony be fog ütni a negyven fok, nem is mi lennénk, ha nem így lenne.
Addig kihasználom. Futok, edzek, megszállott lettem, mert le kell kötnöm magam valamivel. Tanulok még, bár már nem izgulok. Elértem azt a pontot, amikor megnyugszom, elkönyvelem, hogy "úgyis lesz valahogy" és nem azon kattogok, hogy mi van, ha nem vesznek fel.
Kitartóan utálom a történelmet, továbbra is érdekel a biológia, a franciával még mindig hadilábon állok, kellemetlen érzésem van a matektól és mit nekem egy magyar érettségi. Szóval így. Várható még további okfejtés, mert megmondás folyik az ereimben, érzem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése