2010. december 12., vasárnap

Call me when you're sober

Persze, hogy én vagyok a hibás. Mert túl érzékeny vagyok és ez mindig azon csattan, aki a legközelebb van hozzám. (Vagy fizikailag, vagy képletesen. Néhány esetben mindketten (?) megszívják.)
Tegnap ittam. Nem sokat, de eleget. És nagyon, nagyon jól esett. Aztán zsibbadtan beestem az ágyba és aludtam. Tizenegykor azzal a gondolattal keltem fel, hogy az otthoniak még javában a sulcban szenvednek. Mit mondjak, kárörvendtem. Aztán azon gondolkodtam, kivel kommunikáljak egész nap, végül fejmosattam magam, bár kivételesen a válasz nem volt olyan kielégítő, és kimentem vásárolni. Egy kicsit jobban lettem, de nem eléggé. Már nagyon rám fér egy nagy bolttámadás. Jövő héten esedékes, otthon, szép árakkal, ismert helyekkel. Miskolc, imádlak! 0.0
Hehe, ma azt hitték húszéves vagyok. Kérem, én büszkén jelentem be hogy három hét múlva megöregszem, és alig várom. :) Nem vagyok érett - hehe, jó poén volt. ^^
Ami pedig a Zöld Szörnyet illeti, bekaphatja. :)
Legyetek jók, szép hétvégét, ha már így alakult, hogy vasárnap, 2:25-kor írok. ^^
Az EDDA még mindig isteni. ^^
Puszianépnek. =3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése