2011. január 15., szombat

Crying Clown

Nem én vagyok a síró bohóc, csak úgy eszembe jutott, hogy ez most milyen jó cím is lesz. :)
Kérem, nem állapot, hogy bátyámnak több postja van nekem, pedig nagyjából ugyanakkor kezdtük - de, állapot, csak nekem többnyire szóf*sásom szokott lenni, most meg nincs, és ez meglepő. ^^
Öröm van és bódottág. Nekem nem kell sok az örömhöz, tényleg, csak egy mazochista délután némi felmosással, amúgy meg több órán át tartó öngyilkolás egy csipesszel (!) a zuhany alatt. Azért az érdekes fegyvereket tekintve Ginosaji után még mindig Jenő a jobb, aki egy fazék rizzsel ölte meg magát a múltkor, de feltett szándékom őt halálra bökdösni szeretetből, illetve természetesen a nyomdokaiba lépni. Mester, imádlak! <3
Még mindig nem érzem a powert, hogy a verseimről meséljek, az új szerelmeimről, de azért hadd meséljem el, már én is írtam. =) Gyatrácska, nincs az az isten, hogy azt bepostoljam, de mintegy percen át remekül elvoltam vele egy unalmas föcin. :)
És most ámen, mert még új ágyneműt kell húznom, hogy holnap még jobban essen délig szundizni. ^.^
Picinyeiiim... ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése