2011. január 15., szombat

And Then There Were None

Tíz kicsi néger, ma kezdtem el, majd meglátjuk, hogy haladok vele. :) Ki kellene menni sétálni...
De most nem ezt akartam elmondani. Csak némi gyöngyszemet bemásolni, Steiner Kristóftól szabadon. Imádom, nem tudom megállni, hogy ne örökítsem meg. :D (I'm a hardcore reblogger.) ;) =P
Az est.hu kereste a tíz legjobban öltözött szuperhőst, és engedelmetekkel most demonstrálom a kedvenceimet. ^^

7. helyezett: Sailor Moon
...Bunny átlagos iskoláslány-egyenruhát viselt egészen addig, míg meg nem tudta, hogy ő bizony egy földre száműzött holdhercegnő. Ekkor elkiáltotta magát: „Lunáris prizma, változtass át engem!”, és pszichedelikus transzba esve átlényegült szuperhősnővé. Menő volt, na.






5. helyezett: Lucius Malfoy






3. helyezett: Macskanő






2. helyezett: Pókember és Pókmalac, megosztott díj
Be kell ismernünk: aSimpson családmoziváltozatából ismert, Pókemberként viselkedő házi sertés brutál protekcióval került a listára, annak is kis híján a csúcsára...



Nem akartam minden kikopizni, de a szöveg, ami van, az találóbb nem is lehetne. ^^ Kristóf továbbra is remekül ír és én imáádom. ^^
Legyetek jóók! =3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése