2011. január 16., vasárnap

Winter

Nem is tudom, mi van a gyönyör alján. ^^
Nem is tudom, melyik időjárás a legszebb, melyiket imádom úgy igazán, jobban, mint a többit. Az őszt, azt nem szeretem, a tavaszt is mindig letagadom, mondván az nekem túl vidám, túl szirupos, de egyébként nem is. Akkor van orgona, amit tényleg imádok, és van napsütés, de hideg is, mint most. Igen, ezt az időjárást nagyon szeretem: odakint kilenc fok van, talán tíz, de süt a nap, hogy nem álltam meg, hogy le ne fényképezzem, a szobám ablakából, a fürdőszobából, persze csak egy kiadós zuhany (napfürdő?) után.

Ő látszik a szobám ablakából. Igen, az ott az iskola, az a barátságosnak tűnő fehér épület, és igen, folyton azt látom és folyton a csengőjét hallgatom. Hála a papnak a gépemnél ülve éppen háttal vagyok neki. ^^ De tetszik ez az árnyjáték, amit amatőr fotósként sikerült lekapnom. =) (Nem igaz, még csak amatőr fotós sem vagyok. ^^)



A folyó pedig a fürdőből látszik, ez a látvány a szerelmem. Nem tudtam érzékeltetni a víz egész szélességét, de a visszatükröződés, az áradás, az mesés. ^^ Látszik, hogy hideg van, főleg, amikor kabátos emberkék is sétálnak, de a nap, az süt. :)

Sajnos esőzést nem fogtam ki az utóbbi időben, hogy mintegy variációkként, mutassak arról is képeket, de az a következő versenyző. Mert ugye, Everytime it rains... ^^
És a hó. A hó, a fagy, az is egy csoda. :) Arról éppen csak jó képem nincs, mert hát ha nem süt a nap, mivel játsszon szegény még-amatőr-fotós-sem? ^^
A nyárban azt szeretem, amikor kánikula van és mindenki haldoklik, ha kimegy, ég, ha bent marad, fullad, vízért könyörög és hunyorog egész nap és nem tud magával mit kezdeni, mert sehogy sem jó. Na, én azt is szeretem. :)
És az éjszakát, a melegebbiket. Tegnap is kimentem és a fent látható parton futottam egyet, és nagyon jól esett. Csak azt bánom minden jó időben, hogy nem ilyen marad mindig. Mondjuk ezt a napsütéses hideg + kellemesen hűvös éjszaka kombót megtartanám, az év minden napján akár. Még az esőről, a hóról is lemondanék érte. És kérem, ha meleget akarok, akkor meg majd utazom.

Így elmélkedtem én vasárnap reggel. =) (Ez a dél és egy óra közötti időszakot jelöli. ^^)
Puszi mindenkinek, élvezzétek az időjárást! ^.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése