2011. január 25., kedd

Green's back

Ígértem folytatást az előző bejegyzéshez, mert akkor siettem filmet nézni. Viharszigetet néztük egyébként, nagyon vegyes véleményeket kaptam előtte róla, de úgy döntöttem, hogy tetszik a film, nagyon is. :) Nem másztam el az imádatig, ahogy B tette, már ha szabad így fogalmaznom, mert ő sem ezt a szót használta, de tetszett. Tényleg. :) csak előtte olvastam el a Tíz kicsi négert, azután meg nem sok meglepetést tudtak nekem okozni. (Na, az tényleg alapmű! Ha egy kicsit is szeretsz, elolvasod! - Ha nem szeretsz, akkor meg magadért olvasod el, mert kegyetlen jó. De napvilágnál. ;) Én éppenséggel nem bírom jól a horrort, thrillert, még az ijesztő krimit sem, erről a szobatársam tudna mesélni, de ez a könyv annyira eltalálta, hogy mennyi egészséges félelmet igényeltem éppen. ^^ Megint csapongok, ugye? Nem baj. Olvass Tíz kicsi négert! :D)
Na szóval, a folytatást, zöldecskék, abszintocskák. :) Nem olyan régen, egy hete nem voltam jó passzban, de tele voltam energiával, meg idővel, leginkább. Én terápiás jelleggel sminkelni szoktam, előző nap ráadásul éppen megihlettek, úgyhogy voltam olyan szíves és órán való figyelés helyett megálmodtam a zöld tündérre a saját, amatőr variációm. Imádom nézegetni az inspirációs videókat youtube-on (jutubin!), elég jó kreációkat tudnak egyes csajok összehozni. ^^ (Aha, ez itt még mindig a reklám helye. =P)
Nem sikerült jól a smink, ruhám sem volt hozzá, de a fő sorozathoz nagyon jó helyszínünk volt, erről is még később. Most csak a találóbb, abszintos reklámfotók közül mutatok néhányat, mert noha a szobában a körülményeket nem igazán tudtuk megtekinteni, magamnak tetszem azokon a darabokon. :3 (Csend már és töltsed a képeket... ^^')


 


Ők azok. Mondom, a helyszínre nem figyeltünk, a lenti képekre nagyobb figyelmet fordítottunk, a pózok meg mesterkéltek, a hajam sem illik a témámhoz, de kezdő vagyok, és jól éreztem magam sminkelés, fotózás közben, és ha már a mentaszörp így hasonlít az abszintra... :)
Jómagam egyébként soha nem kóstoltam, és nem is tervezem mostanában, de talán majd egyszer. Oscar Wilde és a viktoriánus mániám miatt foglalkoztat az ital, ezért említem meg sokszor. Máskor is fogok még utalni rá, ebben szinte biztos vagyok. :)


Adora reklámja is nagy szerepet játszott az inspirálásban, és magam is inkább fehérben szerettem volna megvalósítani az elképzelést, de az majd lehet a következő. :)
Csicseri befejezte. Egyelőre. :)
Jóccakát! ^^
(Azért ne örüljetek, továbbra sem vagyok optimista. :3)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése