2011. május 19., csütörtök

Kifejtem

Az előző volt a 69. bejegyzésem. Naná, hogy ezt megemlítem.
Számhoz hűen, számhoz hűen (kétértelmű, szóvicc, megvan? :D) igazam volt. Színek kellenek. Ma még a black eyeliner-től is eltekintettem, helyette kéket használtam, és kék-feketébe öltöztem és a hajamat koptatom, mert kéne vissza a barnám, vagy legalább valami hidegebb. Még van egy doboz Wild Cherrym, de lehet inkább beújítok egy lilásat, csak így nyárra, mert még megtehetem, még kellenek a papagájkodások, még kiélem őket, amíg lehet.
És gondolkodom egy új dizájnon. Sajnálnám ezt, annyira imádom, de most nem elég kifejező. És különben is nagyon tehetségtelen szerkesztő vagyok, büszkén állíthatom, engem minden kreativitás messze elkerül. Néha úgy érzem, a szavakat jól tudom csavarni, de az itt most nem elég.
Nekem elkezdtek hiányozni a színek. o.O

Nézd, egy lelkesítő pic! 0.0

Tényleg aranyos, már ihletet is kaptam róla novellához, vershez, dalhoz, majd ami jön. Ha végre letudom az utolsó irodalomvizsgám, Csokonai, hogyrohadjmeg! :D Semmi bajom a csávóval, csak nincs kedvem megtanulni.
Jó délutánom volt, még majd úgyis mesélek, mert én ma este már nem tanulok memoritert. :3 (Jellemző. ^^')

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése