2011. június 5., vasárnap

It's fucking summer, Bitch!*

Szabad asszociációs dal, mert Valaki nekem azt mondta, ez olyan osztályzene... :)

*Fogadd el, törődj bele, ez van. Nyár. Meleg, forró, izzadós, de azért mégiscsak szabad nyár.
Kicsit még félek, mi lesz velem, révén tegnap hosszú idő után az első teljesen szabad napomat töltöttem és unatkoztam, de betudom a fáradtságomnak, majd nyáron jobb lesz, mikor nem lesz jobb dolgom a maratoni alvásoknál. :)
Nahát, megvolt az osztkir. Nem evett meg semmi, bár Kassára sem jutottunk be, baleset volt, útlezárás, dugó, bozótosban járkálás majd hazajövés. De vicces volt, na. :) És maga a kirándulás is egész tűrhető volt. A rossz kaja, a még rosszabb fekhelyek, a közös bűz egy rövid időre osztállyá tett minket. Vonultunk együtt és füsttől, verejtéktől, szúnyog - és tetűirtótól bűzölögve, hagymát rágcsálva, ásványvízzel fogatmosva, vicces volt, na. "Ezek a miskolciak nem fürödnek!"
A tábortűz csúcs volt. Nem tudunk énekelni. (A társaság, ahol Barbara a Hang, mert jobb nincs... ^^) Mennyország Tourist, azt mindenki ismeri. A többi gondot okoz ezeknek a lükéknek, mondja ofő. És utána futnia kell egy kört, amíg feldolgozza, hogy két kezünkön meg tudjuk számolni, mire emlékszünk négy év irodalom anyagából. (Az elveszett tekercsek a hipokrifek, Kazinczy raboskodott Rodostón... <- erre mind. :)) És káromkodott is, oltotta az osztály eminensét... gonosz dolog, de jót vidultunk. :)
Túléltem sör nélkül, nem mászott belém semmi nemkívánatos bogarantyú, éhen sem haltam és mondom, egy kicsit még meg is szerettem ezt a hülye társaságot, akikkel négy éve együtt csesszük a rezet, és kettő még mindig hátra van. Talán szalagavatóra még az utálatok is megszűnnek. Hálózatot fog alkotni a méltán híres (közhely!) Tízhá. :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése