2011. augusztus 2., kedd

A rendszer, a stílus


"Mi ez a stílus, hogy NYÁRON süt a nap?! :O" - Facebook, a bepostoló delikvens neve eddig még nem jelent meg a blogban semmilyen formában, és még rá is ér vele. De okosat mondott.
És akkor jöjjenek a most működő rendszer morzsái.

- Barna vagyok, csokibarna. Szerintem jó.
- A gyertyám most aludt el, újat kell gyújtanom. Ez két napon belül a második, amit leégettem. A ház ellenben még áll, úgyhogy folytatom ezt a remek hobbit, ha már más mozgolódás úgysincs körülöttem mostanában.
- L-be vetettem a reményem, ami az utóbbi órákban elszállt. Holnap megvalósíthatja.
- Kínaiznék, üzenem J-nek.
- Felettébb aggaszt, hogy mindjárt vége a nyárnak, és nekem még nincs egy kumma darab virágmintás ruhám, de még kiegészítőm sem. És a Benőkés pólót sem vettem meg. A kívánságlistám végeláthatatlan.
- Anya közölte, hogy megyünk Pécsre, majd megnézzük a Colosseumot. Mi van?!
- Akkor most gyújtok egy új gyertyát.
- Beletelt kis időbe, míg kiszedtem drága szülémből, hogy nem az én ismereteim tévesek, csak Pécs után elugrunk Rómába. Wtf?! Jó, hogy három nappal indulás előtt ezt így eldöntik. (A sznobok... :D)
- Amúgy nincs kedvem semmiféle családi nyaraláshoz, csak Hajdúszoboszlóhoz, mert ott van csúszda.
- A körmeimet ma bugyikékre festettem, rá zölddel ilyen marihuánás levélkéket pingáltam meglehetősen amatőr módon. Közben született feleségeket néztem, mert kell valami sorozat. De most Skinst fogok nézni, mert remélhetőleg találok. Függő vagyok. Ez egy kicsit kétségbe ejt. :)
- El kéne kezdeni angolozni, veszettül. Ettől a ténytől meg szabályosan frászt kapok.
És így, frászosan kullogok most el. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése