2011. december 24., szombat

Törpös Telet minden kicsi törpnek

Na jó, megnyugodtam. Tegnap már kevésbé volt rossz. Ajándékot gyártottam, festegettem, néha káromkodtam bizony cifrákat, mert nem akart összejönni sehogy, amit szerettem volna. De aztán csak odaragadt az a szalag, csak lett lakkom is, büszke voltam magamra. Ma ajándékbontás után, ha nagymamám áldását adja, lefényképezem a kedvencemet, mert nekem nagyon tetszik, csodaszép szalvétát használtam hozzá. :)


Aztán megnéztem a Hupikék Törpikék mozit. Rég láttam ilyen tüneményesen aranyos filmet, minden percét imádtam. Én nem sűrűn nevetek filmen, de ezen hangosan...
Nosztalgikus volt, szerintem maximálisan elérte a célját: ugyanannak a korosztálynak, aki korábban őket nézte reggelente, most kicsit újra törpösen érezhesse magát. Egyszerűen érdemes megnézni mindenkinek, aki pici korában szerette ezeket a kis kékségeket. Szebb lett tőle a napom, hetem. ^.^

A többi hülye kis kínomat pedig elfelejtem majd szép lassan, a finom fogásokkal, az ajándékbontásokkal, a délutáni alvással, mert már abból is karácsonyi hagyományt csináltam és egyáltalán, a mosolyokkal. Még ha a csomagolásaim annyira setesuták is lettek, remélem, azért mindenkinek tetszeni fog az ajándékom. :)
Nem égek karácsonyi lázban, de legalább tudok mosolyogni és hadd mondjam el, farkaséhes vagyok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése