2011. december 22., csütörtök

You run away


Sajnálom, hogy újabban képtelen vagyok normálisan írni, minden szempontból béna vagyok. Próbálkozom, mert  azt remélem, helyre kerül bennem valami, ha kiadom magamból. Nem mindig a helyes módon adom ki, sajnos. Bocsánatot kérek. Összeszedem magam, ígérem. Már mindjárt...

Az előző minősíthetetlenség volt a kétszázadik posztom. Kitörölni persze nem fogom, hogy ez lehessen az helyette, mert akkor újra kéne fogalmaznom, mennyire csalódtam, hogy még mindig nem tudom a csalódást elfelejteni. Egy év után sem. Minden pici körülményre emlékszem, hogy melyik dalt hallgattam, nagyon bőgős dal, azóta sem kapcsoltam be, nem merném, pedig gyönyörű. Ha attól kapod, aki fontos, akkor bizony nagyon mellbe vág. (A nap közhelyét hallhatták.)

Nyomaszt egy liter elgörbült hozzáállás.

Most a karácsonyra próbálok fókuszálni. Meg kellene végre fogadnom az okosak tanácsát és napról napra élni. Néha célra vezető. Szóval holnap elmegyek korizni, majd becsomagolom az összes ajándékot, illetve elkészítem, mert rászántam magam, hogy pepecseljek. Lehet, hogy akkor elkezdem érezni a karácsonyt, mert egyelőre sajnos csak a birkákat látom, meg a fényreklámokat.
De azok kellően vibrálnak, hogy fejfájást okozzanak a birkáknak. ^^'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése