2012. február 2., csütörtök

There is something


I see in you.
Hoztam ma egy meseszerű képet. Imádom, első ránézésre olyan, mint egy álom. :) Aztán megnézed a könyveket és rájössz, hogy átvertek, itt kontraszt van. Nagyon tetszik. ^^
Szóval nagyon hiányzik a párom, most harmadik hete nem látom és még egy hét hátravan - szerencsétlenül jött ki, még a gyakorlott szervezők is megszívják néha - hadd mondjam így.
Nőies, piciny lelkemnek pedig kell a romantika, hjaj, nagyon hiányzik. Múlt héten megtekintettem a Breaking Dawnt. Akarod hallani, mit gondoltam róla? :D (Zanzásítom. Bella Fucking Swan és a színésznő is idegesítő, és sajnos ebben a részben a jó színészeket sem szerepeltetik sokat. Edward, meg a megtestesítője sem győzött most meg, eltekintve néhány másodperctől, amikor aranyosan nézett. Ugyanakkor magában a filmben voltak jó megoldások, igyekezték érdekessé tenni a regény első felét, ami egyébként semmiről nem szól. Néhány zenés betét kimondottan energikusra sikerült, a szűzpánik pedig kimondom, tetszett. Azt a részt újra is néztem utána. :$)
Annyira nyálas az a film, felpezsdült tőle egy kicsit a fantáziám, mondom, ez kell. :) Most pedig a Decode-ot hallgatom az első filmből, a párom dobolós verzióját, mert anno megkértem, hogy ha nem bír magával, azt vegye fel. És elképzelem dobolás közben. Ilyenkor nagyon dögös. :) Szerintem éppenséggel mindig az, de néha szeret begubózni. És egy felszereléssel meg két ütővel a kezében egyszer csak megnyílik, és akkor hallatlan aranyos lesz. ^^
Így tengődöm mostanában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése