2012. február 5., vasárnap

Sziklacsípő

Ez a hétvége egészen jó volt. Pénteken operát nézünk, a Bohémélet zenéje elbűvölő, az alakítás is jó volt most, szívesen megnézném még egyszer. Aztán végigszeltük a várost kekszekkel, fánkokkal, banánokkal a kezünkben, a majonézes salátához viszont nem illik a sör - megfigyelések szerint a mentolos cigi sem. A zene ellenben kiváló volt, végre headbangeltem egy jót, ahogy jött a nyakfájás, úgy szállt el a feszültség, most eszméletlen jól éreztem magam. És élveztem a figyelmet, ami felém irányult, a bátyám védelmét, mert hogy-hogy nem, ugyanazon a helyen kívántuk aznap este jól érezni magunkat, L pedig nagyon aranyos volt.
Aztán voltam nagyon boldog, voltam hisztis, ittam sok kávét, ettem finomat és most vasárnap van, már csak öt napot kell kibírnom a szó ezen értelmében. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése