2012. május 20., vasárnap

Nem mindig jó


Könnyed vasárnap esti hiszti. Én is repülni akarok, mint a Dalban az istennő, aki emberként énekel. Rózsaszínre festettem a körmeimet, pedig holnap nem is az új királylányos ruhám lesz rajtam, azt péntekre tartogatom. Csak ilyen kedvem volt. Majd reggel nem lesz, höhö - hétfő reggel, gyere csak, várlak, ide veled (de ne túl hevesen...)!
Ez a nap nem volt tartalmas. Felkeltem, erőt vettem magamon, már tízkor(!) elkeztem tanulni - most fejeztem be, este tízkor. Nyögvenyelős volt és utáltam minden pillanatát, utálom a történelemből azokat a részeket, amiben sok nemzet furkálja egymást ott, ahol csak tudja, tele van évszámokkal, a number one mumusaimmal és a bekezdés végére már senkiről nem tudni, hogy eszik vagy isszák, politikus-e vagy író, egyáltalán német vagy francia, komolyan, van, hogy a névből sem derül ki, meg héj, ne is alapozzuk a tudást puszta hangzásra! (Én megtenném.) Szóval utáltam, de csak keddig kell kibírni vele, azután szabad leszek. És még mindig két hét az a két hét, de már telik, tudom.
Pénteken felveszem a királylányos ruhámat.
Egyébként látod ezt a képet, itt fent? Szerintem undorító, csak egy egészen kicsit vicces. Próbáltad már a netszexet?! Na, ha kipróbáltad, utána röhöghetsz rajta.
És a budapesti villamoson is felhúztam magam, mikor bemondták egymás után kétszer, hogy mozgásszérült van a járművön, kérik legyünk empatikusak. Nem, én inkább csak azért is beülnék a helyére az orra előtt. -.-' És így próbálják magukat empatikusnak tettetni.
Persze nyilván ez is csak az én marhaságom. De a vasárnaphoz ez jár.
Kitartás, nincs sok hátra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése