2012. november 20., kedd

Be positive


Na kérem. Az aktív, permanens, roppant gazdag agyfasz, a kudarcélmény és a rengeteg negatív energia mellett történnek azért jó dolgok is, és mivel én egy nagyon pozitív ember vagyok, illetve mert nem szeretném még direkt is emlékeztetni magam az undok, idegesítő dolgokra, ezért természetesen ezekről a jókról emlékezem meg.
Bejegyzésemnek nagyon kreatívan a Tíz jó dolog, ami az utóbbi időben történt velem címet adtam, melynek ideje nem pontosan meghatározott, de igyekszem mondjuk egy, másfél hétre szűkíteni, mivel két hete még a párommal voltam vígan, az pedig sajnos automatikusan kiszorít egy csomó minden mást. A felsorolt dolgok nincsenek sorban, nem is akarnak abban lenni.

1. Fórumos szerepjáték, ahol mostanában rengeteg időt töltök. Hozzáteszem, meg tudom indokolni, hogy miért. (Segít a tanulásban. Nem vicc. ^^')
2. Alig néhány perce új profilképet töltöttem fel mindenki imádott közösségi oldalára. Még a szalagavató előtt lőtte a párom, mesteri kép, tetszem magamnak, másoknak is, ez jó. :)
3. A mai isteni finom, nagyon illatos, nagyon erős tejeskávé, Como-i Tejes Kávé néven fut a Café Frei-ben.
4. Kinéztem egy könyvet, amit biztosan meg fogok szerezni. És reményeim szerint el is olvasom majd.
5. A tea, amit legutóbb vett édesanyám. Négyféle gyümölcsös válogatás, odalevős érte.
6. Vers. Üvöltés Carl Solomonért. Nagyon beteg és nagyon tetszik.
7. Biológia. De tényleg. Néha elvonja a figyelmem minden másról, és ezt néha nem tudom bánni. :)
8. Új dalokat éneklek. Lithium, Kuolema Takee Taiteiljan, Forevermore. Ez utóbbit igenjó lenne egyszer egy selymes hangú szépemberrel eldalolni. :)
9. Misfits. A sorozatok új gyöngye.
10. Pff... natúr joghurt? És azt hiszem, lassan össznépi kilátásaink is vannak.


Most hát fogjuk rá... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése