2013. június 3., hétfő

Csitu van, fitneszblogger

Nagyonnagyon régen írtam. Magamhoz képest. Nem igazán volt említésre méltó. Voltam boldog, hisztiztem, sokat agyaltam, kidolgoztam néhány tételt, rengeteget edzettem, még annál is többet ettem. (Eat clean!)
De szóóóval, volt megint EDÜ. Címszavakban szeretném összefoglalni, kezdve azzal, hogy győztünk. A Hamlet megkapta, amit megérdemelt, végrevégre. Pedig csúnya szöveghibákat ejtettünk, nem éreztem jónak a játékom egyáltalán és előtte is olyan volt, mintha tét nélkül játszanánk. És nem.
Na, a nap, az mondjuk nem süt, a fejemen is átok van, nem tudok nem én lenni a józan, aki mindenkit hazavisz. Egy kis királylány megint leszakadt rólam, mármint megtanultam elviselni a tömött buszt, a koszos zuhanyzót, a még rosszabb mellékhelyiséget, és büszke vagyok magamra. Köszönöm B-nek, aki mindvégig szórakoztatott és támogatott.
Egyébként. EDÜ, Gyula, forog a város, eltévedés, gombás hambi, pizza, sütanap, esikazeső, pulóver, babydoll, babyfaces, voltvanlesz, invinoveritas, leitattuk Tibit, várakozás, császkálás, kezdjmagaddalvalamit, buszontanulás, jóviccvolt, soksokbolond, fáklyásfelvonulás, mindjártvége.
Szeretem őket.
Képek hamarosan.

1 megjegyzés:

  1. Hello, I wanted to remind you that tomorrow will be deactivated Google Reader, so if you want to continue to follow the blog that you like (including mine), you have to import your contacts from Google to Bloglovin by clicking on this link:

    http://blog.bloglovin.com/2013/03/moving-from-google-reader-to-bloglovin/

    I hope you will continue to follow me on “C’est la vie”. Thank you! ;)

    VálaszTörlés