2013. július 4., csütörtök

Reach


Az előző nyár magasra tette a mércét, de mindent bevetünk, hogy az idei is megközelítse.

Már több mint két hete boldogítjuk egymást B-vel, és az a helyzet, hogy nagyon élvezem. Amennyire nem akartam semmilyen kötelezettséget, amennyire jól éreztem magam férfiember nélkül, annyira élvezem most, hogy mégis van, akit időben ágyba kell tenni, akinek mindig bekészítek egy tiszta törölközőt, hátha nálam köt ki, akinél ocsmány pink fogkefém van.
Egyáltalán nem unatkozom, érettségi óta még egy regényt sem sikerült elolvasnom, ez csak kismértékben aggasztó egyébként. :) Ugyanakkor van 3. évezredem, nagyon jó lap, ajánlom szeretettel, felfedeztem a korán kelés előnyeit és még napozni is lejutottam az udvarra. Szóval boldogság van. ^^

Az érettségim is király lett, mellesleg, elég sok pontot is összeszedtem, meglett immáron a papír a második nyelvemről is, és bár a matek 86%-nál meglepőbbet és csodálatosabbat még nemigen mondtak, az összes többivel is roppant elégedett vagyok. ^^ A kéthetes ünneplés is megvolt, ahogy megígértem magamnak, köszönöm szépen. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése