2014. július 2., szerda

Július kettő

Hébehóba blogbejegyzés, mert ezer éve tervezek írni, rengeteg mindent leírnék, de aztán valahogy mégsem. Valahol kinőttem ezekből a hébehóba írogatásokból, és koncepcióra vágyom, értelemre, világmegváltásra. Csakhogy ez nem az a blog, mert hát ez a blog személyes, már évek óta, és a koncepciója éppen az, hogy hébehóba.
Az időjárással egyáltalán nem vagyok megelégedve (július van!), de ez a nyár eddig azért elég jó. Amilyen gyorsan csak lehetett, levizsgáztam, egyébként gyötrelmes volt, de sikerült, most pedig ingázom: dolgozom és tévézem. Nagyon régen néztem utoljára tévét, de rákaptam az ízére. És olvasok, kockulok, belevetem magam az ebay 300 forintos örömeibe, szóval panaszra mégsincs nagyon ok, csak hát az időjárás, ugye.
Amikor tanulni támad kedvem, a jól bevált taktikához folyamodom: leülök és megvárom, míg elmúlik.
Főzőcskézem, amikor van kinek, de magamnak sosem, magamra sajnálom a pénz meg az időt, inkább méregdrágán eszem gyorskaját, ami hízlal, perszeeee. De még így is próbálok egészséges maradni.

Itt és most szentül megígérem, hogy többet fogok posztolni, és vezetni fogom a naptáramat, mert az már nagyon nem árt.
Terveim között szerepel továbbá egy nagyon mókás négynap eltöltése a cseh lánykákkal (Budapesti programajánlatokat várok nagy szeretettel!), a család, mint program, amennyit csak lehet, különös tekintettel az anyával való sorozatnézésre, mert az a nap fénypontja, a lányok folyamatos előkerítése, mert van mit bepótolni, meg nyilván Bé is, na. :) Nem bánnám, ha lejutnék néhűny napra a Balatonra, az azért kell a nyárba.
És mindenkit szeretek. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése