2015. január 30., péntek

One million lightyears

"You're falling down while my fortune's alive."


Elképesztően fülbemászó dal. Tanulgatom, nem nehéz. Egyszer még erről is lesz felvétel.
A minap azért szaladtam el olyan gyorsan, mert megérkezett A, de már nem akartam félbehagyni az írást - úgyhogy gyorsan lezártam. 
Próbálok éledni. Azon is gondolkodtam, hogy rendes naplót vezetek, de arra még nem vitt rá a lélek, az fárasztó. (^^' ?) Már csak élünk olyan korban, hogy nem feltétlenül romlik el az, ami el tud romlani, ugye?

Egyébként köszönöm, nagyon jól vagyok. Nagyon élvezem a pihenést és bár nagyon nehezen kezdek bármit is a szabadidőmmel, nem várom az iskolát, egy kicsit sem. Annyira jó aludni!

Edit.
Hazajött a kisöcsém. Nem tudtunk olyan sok időt eltölteni együtt, de valamire azért elég volt. És jó volt. Feltöltődtem, vagy ennél már nincs is feljebb? A nagymamáim rengeteg finomat főztek nekünk, szóval holnap várunk mindenkit szeretettel vacsorára. (Vicc volt, holnap dolgozom. J-vel, oppa. Szeretek J-vel dolgozni, azt hiszem.)
Ééés B-vel is találkoztam ma. Annyira jó tudni, hogy ő is itt van nekem. Újra. She's my oldest bestie. ^^
Az írás azért még nem megy olyan jól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése