2010. szeptember 1., szerda

Francból jelentem

/Augusztus 31., majdnem éjfél, aludni akarok, de még nem zuhanyozhattam. ^^’/
Hejhó, az élet szép, csodás, csak ezt továbbra sem tudja senki. Orleans-ból (a továbbiakban „Hernádkak”) jelentkezem, egyelőre net nélkül, de már muszáj írnom, úgyhogy majd ezt a kész doksit feltöltöm és a nép ismét tudhatja, hol járok.
Eddig Párizsban rontottam a levegőt, netem volt, de csak nagyon gyenge jellel, örültem, ha naponta összesen tízpercnyi életet tudtam lehelni bele – az is többé-kevésbé fölösleges volt, mert nem írt nekem a nép. Próbáljon csak az ember lánya sulckezdés előtt néhány nappal jópofizni a családi nyaralásról. Mert basszus, családi nyaraltam és mert basszus, már holnap sulc van az otthoniaknak. (Hehe, nekem csak holnapután. ^^’) A nyaralás családi részéről most jobb nem beszélni, elég annyi, hogy a város meseszép, de ezt tudtuk, viszont az, hogy heten nyomorgunk egy mikrobuszban, négyen alszunk egy légtérben és egyáltalán, rám nyitnak zuhanyzás közben, mert az olyan kézenfekvő, ez nem az én stílusom. ^^’ De már vége, és most spannolhatom magam a négyen lakós turista üzemmódra, mert nem lesz itt Mami, hogy főzzön meg mosson rám. Basszus, még mindig nem fogtam fel.
Megkaptam az órarendem is, még mielőtt berendezkedtem volna, valami hihetetlen piti, ahogy így elnézem. Mármint az otthonihoz képest, a nyelv miatt azért meg fog vele gyűlni a bajom. Sajnos a mozi órát nem tudtam felvenni, volt vele valami baja a dirinek, helyette technikám lesz heti két órában (Anyás! o.O), de egyébként aranyélet. Hétfőn van talán kemény három órám, tesim összesen egy van a héten, az mondjuk két óra hosszás, de úszás lesz, meg pingpong, vagy mi (o.O), továbbá össze van vonva a töri meg a föci, a fizika meg a kémia, meg egyáltalán, tök vicces volt. Ültünk az órarend fölött, a diri meg csak úgy húzogatta ki az óráinkat. („Kémia? Ó, az minek, ti magyarok vagytok. Húzzuk ki! – Németet meg spanyolt nem akartok elkezdeni tanulni? Hejj, húzzuk ki azt is!”) Persze ez csak példa volt, mert kémiám lesz, összevonva, mint már említettem, de tényleg így nézett ki a szituáció. (Késő van, ne szólj be! =P) Spanyolt is jó lett volna elkezdeni tanulni, de fél év alatt most hová haladjak? Meg ki tudja, milyen csoport ez, kezdő vagy tök profi, nem mertem bevállalni.
A város szép, a lakás szemben van a Loire-ral, igaz, az én ablakom az iskolára néz, legalább nem is lesz zajos. V-vel egy szobában kell lennem, mert ééérdekes forrásokból a csehek, lakótársaink, a drágák, azt a hírt kapták, hogy mi egy szobában szeretnénk lenni. Hátjó. ^^’ Nem baj, jó lesz így, majd melegítjük egymást, mert rohadt hideg van. xD Mosodát is találtunk. És most megyek olvasni, mert fázom. (Értitek! Nem? Nem baj.)
Jó éjt, majd még jelentkezem. Hiányoztok. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése