2010. november 11., csütörtök

The Martyr of The Free Word 1.0

Megint csak egy gyors bejegyzés következik, mert bioszt kellene tanulnom. Utálom a békát. >< Tényleg, tipikusan az a besavanyodott asszony, akivel nem kéne sok mindent csinálni, csak valakinek jól helyretenni, kisimítani az arcát, ilyesmi... =)
De most nem ezért vagyok itt, hanem, hogy elmondjam, hogy szörnyen röstellem az előző postom kompromittáló valóját, igazán, nem direkt volt. =) Csak írtam, mint a gép és nem esett le, hogy ez így mégsem olyan elegáns, amikor napokkal később visszaolvastam. Akkor meg már nem akartam törölni, mert mindent összegezve örülök, hogy kiírtam magamból. :) Az lehet, hogy utána anyának nem kellett volna felolvasni, de ő kibírja. =)
Megint ihletődöm. Színvonalas blogokról, sorozatokból, mert az még mindig rengeteg van az életemben, filmekből és tankönyvekből. :D
Még jelentkezem. ^^
Biosztanépnek. Nem. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése