2011. szeptember 25., vasárnap

Litres of Tea


Szóval új designom van. Már ideje volt. (Tudod, nyáron terveztem, nagyon neki akartam ülni. A nyár ideért.)
A tegnapi szombatomat ugyebár szentnek és sérthetetlennek nyilvánítottam, ergo nem tanultam, ugyanakkor kellett valami, ami leköt. Végül úgy lekötött, hogy este lett, aminek már kevésbé örültem, de még egy filmre akkor is volt időm, mielőtt kimentem volna a csajokkal. Szóval imádtam a napot, az egészet! :3
Az új kinézet kifejezetten tetszik, bár kicsit hiányoznak az egymást evő madaraim, de ez most jó lesz egy ideig. Csaltam sokat, mert egy ilyen háttérre nehéz úgy színeket csempészni, hogy nem folyjon ki az ember szeme. Büszke vagyok magamra. ^^ Neked hogy tetszik? ^^
Egyébként még mindig beteg vagyok, de ez most ne tartozzon ide. ^^ Simán csak boldog vagyok. Ezen máris változtatok egy kis jótékony házi dolgozattal. :)
Kellemes vasárnapot! ^.^ (Látjátuk feleim szümtükhel, mik vogymuk? :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése