2011. szeptember 27., kedd

Things that make you happy


Ma nem terveztem írni ide, nincs is hozzá értelmi szintem pillanatnyilag és megint csak a semmit tudom úgy is elmesélni. De még van majdnem egy órám, mielőtt egyáltalán megpróbálhatnék lefeküdni, de hurrá, mert egész korán be tudtam fejezni a törit. Maradt még két fejezet, de abból az egyik már olyan semmise', a másikra meg nem volt már agyam, úgyhogy marad. Holnap próbáról muszáj eljönnöm korán - nem mintha annyira szeretnék maradni, még mindig utálom ezt a darabot, még mindig nem vagyok jóban a rendezővel -, és majd akkor befejezem. Még nincs veszve minden. Főleg ha egész öt órát alszom az éjjel!
Egyébként beteg vagyok, piszokul nincs hangom és piszokul unom, hogy nem tudok énekelni, de lassan már beszélni sem. Ofő rám parancsolt, hogy fogjam be a szám. Befogtam. De reggel jó volt a bioszfak, tanárnő megtáltosodott és emelt szintű tananyagot diktált le, mindjárt öt oldalnyit. Vidultunk is jókat és születtek felbecsülhetetlen értékű bioszpoénok. :D A hetedik órai töri meg röhögőgörcsös, ipari forradalmas volt, az is tetszett. A kedd egy jó nap. Csak kár, hogy szerda követi.
Az ominózus kérdésem továbbra is az, hogy miért kell a pasiknak mindig mindent jobban tudni, ha bárki tud építő jellegű ötlettel szolgálni, tárt karokkal várom, de az "egyszerűen hülyék"-nél jobbat még nem sűrűn találtunk. És innen üdvözölném Gét is, aki bár tagadja, hogy olvas, biztos vagyok benne, hogy unalmában (szegény!) rám fanyalodott. Ciki, hogy megtalált. :) (Édesem, ez egy aranybánya! Cifrábbnál cifrább, csak neked... :))
És most sürgősen kiürítem az agyam, mert már megint sok az infó.
Jó éjt, kitartást, gyógyulást mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése