2011. november 30., szerda

Last November Day


Csak a nap közepén jöttem rá, hogy mindjárt vége a novembernek, holnap elseje, "officially" is tél lesz. Várom már, komolyan - még ha telet érzek már egy hónapja is. A körmeim természetesen elkezdtem világosra festeni, bár a sminkkel mostanában gondjaim vannak, próbálom kímélni szegény pofim, legalább ennyire. Majd meglátom, holnap reggel milyen állapotban vagyok, tudok-e festegetni. Azért jó, hogy eljutottam oda, hogy már nem félek smink nélkül, csöves ruházatban iskolába menni. Négy és fél év alatt az osztálytársaim láttak már olyan állapotban, ahogy legfeljebb anyukám azelőtt. (Ez csak érdekes "fact" - ma nagyon angolos vagyok! -, semmi köze a zavaromhoz, mert nem nagyon tud megrázni, ha nem tetszem valakinek a folyosón. Szerintem ez király dolog. :))
Egyébként Mikulásvonat van, gyűjtöm az élményeket, de úgy is tudod, miket fogok írni - tudod, hogy imádom, hogy erre várok egész éven, ugye nyilvánvaló? Most ez tart életben.
Ugyanakkor meg is öl, mert igazán pozitív vagyok, mire este kilenckor hazaesem azzal a tudattal, hogy holnap öt dolgozatot írok, ha nem hatot. Tulajdonképpen belefér, ha mind a hatot kettesre megírom. Tanultam is, bizony ám.
Egyébként merő véletlenségből tovább jutottam francia OKTV-n. Fogalmam sincs, mi jön most. :)

Aludj még egy jót a lehulló levelekkel! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése