2012. szeptember 10., hétfő

Diet Diary 2.

A léböjt remekül működött, amíg édesanyám tele nem tömte a fejem. És a hasam.
Még a reggeli céklalevet is elviseltem és ezt hallgassátok, ma nem kávéztam! Holnap már fogok. A halva született ötletet megünnepelendő tartani fogom a délelőtt csak gyümölcs - és zöldségfogyasztást, napi fél adag főtt kajával még lehetek eredményes. Viszont borzasztó lenne abban a tudatban lehúzni még négy napot, hogy ha hazajövök, nem ehetek a finom friss kajából, már csak az illatok miatt sem tudom megállni.
Ugyanakkor mondok valami vicceset: baromi jól éreztem magam, amíg nem ettem semmit! Egyfolytában vedeltem, persze, a holnapi menü sárgarépa - és almalé, talán fahéjat is szórok rá. :) De tényleg, jobban tudtam koncentrálni az órán, boldogan mosolyogtam a szünetekben, egyáltalán nem volt megterhelő.
De ha nem csinálja veled a családod, az úgy nagyon szívás. :)
A két napja mérthez képest majdnem egy kilót fogytam, nagyon kíváncsi vagyok, holnap reggel mit fog mutatni a mérleg. Holnapra talán lesz egy kész tervem arról, hogy hogyan tovább. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése